Μεγάλης κλίμακας παρεμβάσεις στις σχολικές μονάδες ΔΕ Εσπερίων Δήμου Βόρειας Κέρκυρας: 2ο ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ στους Βελονάδες, Γυμνάσιο Αμφιπαγιτών στους Περουλάδες και Δημοτικό σχολείο Αυλιωτών . - Δήμος Βόρειας Κέρκυρας

Με τη φροντίδα και την τεχνική επίβλεψη του Δήμου Βόρειας Κέρκυρας, με το συνεργείο τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου υπο την επίβλεψη του Αντιδημάρχου κ.Χαρίτωνα Κουτσούρη και τη συνεργασία του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου κ.Παναγιώτη Παπαδάτου-στα σχολικά συγκροτήματα του Δήμου Βόρειας Κέρκυρας, βρίσκεται σε εξέλιξη ένα εκτεταμένο πρόγραμμα παρεμβάσεων συντήρησης στη σχολική στέγη που περιλαμβάνει μικρής και μεγάλης κλίμακας εργασίες.

Σ αυτό το πλαίσιο με ταχείς ρυθμούς παρόλες τις δυσχέρειες που προκαλεί η κατάργηση των σχολικών επιτροπών ολοκληρώθηκαν ποικίλες εργασίες σε σχολικές μονάδες  της Δημοτικής Ενότητας Εσπερίων και δη:

 

    1. Ειδικό Νηπιαγωγείο στους Βελονάδες: Ανακατασκευάστηκε το παλιό νηπιαγωγείο Βελονάδων, ανανεώθηκαν όλοι οι χώροι υγιεινής- εκπαιδευτικών και μαθητών-  εξοπλίστηκε πλήρως η αίθουσα με τον απαραίτητο εξοπλισμό που απαιτεί η νομοθεσία για τη διδασκαλία, και έγινε περίφραξη του αύλειου χώρου. Όλες οι ανωτέρω παρεμβάσεις  ακολουθούν  τις προδιαγραφές του νόμου που ισχύουν για τα ειδικά νηπιαγωγεία. Το 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο λειτουργεί ήδη , μέχρις ότου κατασκευαστεί νέο.

 

    1. Γυμνάσιο Αμφιπαγιτών : Ολοκληρώθηκαν εργασίες ανακατασκευής των χώρων υγιεινής και του λεβητοστασίου ενώ κατεδαφίστηκαν επικίνδυνα κτίσματα. Σ αυτές τις παρεμβάσεις προστίθεται και η παρέμβαση που έχει γίνει στον αύλειο χώρο του Γυμνασίου παρά τις «Κασσάνδρες» του συλλόγου «Ανδρέας Κάλβος».

 

    1. Δημοτικό Σχολείο Αυλιωτών. Ολοκληρώθηκε  εκτεταμένη επισκευή κεραμοσκεπής και ο ευπρεπισμός με  τοποθέτηση πλακιδίων εξωτερικού χώρου στην είσοδο του  σχολείου .

Σημειώνεται, πως ο Δήμος  Βόρειας Κέρκυρας,  ευρίσκεται σε έναν ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας με τη σχολική κοινότητα, προκειμένου να λύνονται πάγια προβλήματα αλλά και όσα προκύπτουν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Αξίζει να τονίσουμε πως γίνονται δράσεις στην ως ανω κατεύθυνση, παρόλη τη δυσχέρεια που έχει προκύψει από την κατάργηση των σχολικών επιτροπών και την εξαιρετικά ελλιπέστατη χρηματοδότηση  για τη σχολική στέγη.

Back to top