Ορισµός Αντιδημάρχων και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων - Δήμος Βόρειας Κέρκυρας

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Τηλ. επικοινωνίας: 26633 60155
26633 60175
E mail: mayorofficenorthcorfu@gmail.com

Αχαράβη 29- 04– 2025
Αρ. Πρωτ.: 3364

Θ Ε Μ Α : «Ορισµός Αντιδημάρχων και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων».

 

ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Αφού έλαβε υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρ. 59 του ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α΄/2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης», όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α’ 134) και του άρθ. 47 του ν. 4647/2019 (ΦΕΚ 204/τ.Α΄/16-12-2019) περί δυνατότητας ορισμού αμίσθων Αντιδημάρχων.

2.Τις διατάξεις του άρθρου 154 του Ν. 4600 (ΦΕΚ 43/τ. Α’/09.03.2019)

3.Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά με την αντιμισθία

4. Τις διατάξεις του άρθρου 9 του ν. 2690/99 (ΦΕΚ 45/99 Τ. Β΄) «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις» περί μεταβίβασης αρμοδιότητας των διοικητικών οργάνων– εξουσιοδότηση των διοικητικών οργάνων προς υπογραφή, όπως ισχύει.

5. Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.»

6. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 3 του Ν. 5056/23 περί ορισμού αντιδημάρχων – Δημοσιότητα ορισμού – Τροποποίηση άρθρου 59 ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 163/Α΄/06-10-2023) «Αναμόρφωση του
συστήματος διακυβέρνησης Ο.Τ.Α. Α΄και Β΄βαθμού κλπ».

7. Το γεγονός ότι ο Δήμος Βόρειας Κέρκυρας έχει τέσσερεις (4) Δημοτικές Ενότητες,Αγίου Γεωργίου, Εσπερίων, Θιναλίων, Κασσωπαίων , συνεπεία του Νόμου σύστασης 4600/2019 – ΦΕΚ Τεύχος Α 43/09.03.2019//’αρθρα 154 και 155.

8. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της απογραφής έτους 2021 [αποφ. ΓΠ191/20.3.2014 (ΦΕΚ 698/Β’/2014)] για τις Δημοτικές Ενότητες Αγίου Γεωργίου, Εσπερίων, Θιναλίων και Κασσωπαίων, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του συνιστώμενου Δήμου Βόρειας Κέρκυρας ανέρχεται στους 17.632 κατοίκους.

9. Τον Οριστικό Οργανισµό Εσωτερικής Υπηρεσίας (Ο.Ε.Υ.) του ∆ήµου Βόρειας Κέρκυρας που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 3817 τεύχος Β/21-7-2022 , στον οποίο περιγράφονται ανά οργανική µμονάδα οι αρμοδιότητες τις οποίες ασκεί ο ∆ήµος.

10.Τις με αρίθμ. πρωτ. 59633/82/20.08.2019 (ΑΔΑ: ΨΨ3Ψ465ΧΘ7-5ΑΜ), 85741/809/19.11.2021 (ΑΔΑ: ΨΟ3Μ46ΜΤΛ6-1ΥΡ) και 110822/1333/27-12-2023 (ΑΔΑ:ΨΠΒΖ46ΜΤΛ6-Ρ90) εγκυκλίους του ΥΠ.ΕΣ περί ορισμού Αντιδημάρχων, σύμφωνα με τις οποίες στον Δήμο Βόρειας Κέρκυρας μπορούν να ορισθούν τέσσερεις (4) έμμισθοι και ένας (1) άμισθος Αντιδήμαρχος.

11. Την αρίθμ. πρωτ. 1424/2023 Απόφαση Πολυμελούς Πρωτοδικείου Κέρκυρας με τα οποία επικυρώνονται τα αποτελέσματα των δημοτικών εκλογών της 8ης Οκτωβρίου 2023 για την ανάδειξη των Δημοτικών Αρχών 2024- 2029».

12. Τα από 01-01.2024 .και 31.12.2024 Πρακτικά Ορκωμοσίας Αιρετών του Δήμου Βόρειας Κέρκυρας.

13. Την ανάγκη για αποτελεσματικότερη και αποδοτικότερη άσκηση των αρμοδιοτήτων του Δήμου μας και την ανάγκη εύρυθμης λειτουργίας των Υπηρεσιών του.

Την ανάγκη επικουρίας του Δημάρχου στο έργο του.

14.Τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν.3852/10, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 76 του N.4555/18 (ΦΕΚ 133/19.07.2018 τεύχος Α’) και αντικαταστάθηκε εκ νέου από την παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 4623/19 (ΦΕΚ 134/09.08.2019 τεύχος Α΄) «Συγκρότηση και εκλογή οικονομικής επιτροπής και επιτροπής ποιότητας ζωής» όπως αντικαταστάθηκε από το Άρθρο 8 του Ν.5056 ΦΕΚ Α 163/6.10.2023 που αφορά στη Συγκρότηση και εκλογή Δημοτικής Επιτροπής Αντικατάσταση άρθρου 74 ν. 3852/2010. Από την αυτοδιοικητική περίοδο 1η.1.2024, όπου στην κείμενη νομοθεσία γίνεται αναφορά ή παραπομπή στη οικονομική επιτροπή, την επιτροπή ποιότητας ζωής και την εκτελεστική επιτροπή των δήμων, καθώς και στις αρμοδιότητες αυτών, εφεξής νοείται η δημοτική επιτροπή, η οποία ασκεί τις αρμοδιότητες αυτές ( άρθρο 9 του ν.5056/23 ).

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Ορίζουμε τους κάτωθι Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Βόρειας Κέρκυρας με θητεία από 01/05/2025 έως και 30/04/2026 και τους μεταβιβάζουμε αρμοδιότητες ως ακολούθως :

• Τον κ. Χαρίτωνα Κουτσούρη, Αναπληρωτή Δήμαρχο, Αντιδήμαρχο Έργων, Ανάπτυξης, Επενδύσεων και Αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας, αμισθί, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

– Την οργάνωση και παρακολούθηση, το συντονισμό και τον έλεγχο της λειτουργίας της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου.

– Την εποπτεία και την ευθύνη της εκπόνησης μελετών καθώς και της εκτέλεσης και επίβλεψης των Δημοτικών Έργων

– Την εποπτεία και ευθύνη σε θέματα Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, Έρευνας και Τεχνολογίας, καθώς και την προώθηση προγραμμάτων εξοικονόμησης ενέργειας και τη διαχείριση θεμάτων βιομηχανίας.

– Την ανάπτυξη και αξιοποίηση ακινήτων του Δήμου Βόρειας Κέρκυρας
Να καθοδηγεί, να εποπτεύει και να συντονίζει ενέργειες και δράσεις των αρμοδίων υπηρεσιακών μονάδων για τα έργα αρμοδιότητας του, και ειδικότερα σε σχέση με:

α) Το δημόσιο χώρο, όπως πλατείες, πάρκα, πεζόδρομους, παιδικές χαρές, κλπ.

β) Το δημοτικό οδικό δίκτυο (δρόμους, πεζοδρόμια, ποδηλατόδρομους), το δημοτικό αγροτικό δίκτυο.

γ) Τα δημοτικά κτίρια και άλλες δημοτικές εγκαταστάσεις, ιδιόκτητα ή μισθωμένα.

δ) Τον κυκλοφοριακό σχεδιασμό, την οδική ασφάλεια, τη βιώσιμη κινητικότητα και την προσβασιμότητα.

ε) Την αστική ανθεκτικότητα, την αντιπλημμυρική προστασία και την ενίσχυση των υποδομών του Δήμου.

στ) Τις κατεδαφίσεις ρυμοτομούμενων και ετοιμόρροπων κτισμάτων.

ζ) Την προμήθεια των απαραίτητων υλικών και μηχανολογικού εξοπλισμού για την εκτέλεση εργασιών δι’ αυτεπιστασίας.

η) Την συντήρηση και αποκατάσταση φθορών όλων των τεχνικών υποδομών του Δήμου (οδικά και αγροτικά
δίκτυα, πλατείες, παιδικές χαρές κ.λπ.).

θ) Την επίβλεψη και εποπτεία των τεχνικών συνεργείων

ι) τον ευπρεπισμό του οδικού δικτύου.

κ) Την εποπτεία και ευθύνη της καθαριότητας όλων των ακτών, παραλιών και αιγιαλού της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου.
-Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας των ακόλουθων οργανικών μονάδων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου και των αντίστοιχων υποκείμενων οργανικών μονάδων, όπως οι αρμοδιότητες αυτές ορίζονται στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου και στην ισχύουσα νομοθεσία.

Ειδικότερα των τμημάτων:

 Συγκοινωνιακών έργων-

 κτιριακών έργων και Υπαίθριων χώρων-

 Υδραυλικών και εγγειοβελτιωτικών έργων-

 Συγκοινωνιών-κυκλοφορίας και αδειών μεταφορών-

 Πολεοδομίας, Χωροταξίας και Περιβάλλοντος

– Παρακολουθεί, συνεργάζεται και εκφράζει τις θέσεις του Δήμου στα υπό κατάρτιση χωροταξικά σχέδια.

-Παρακολουθεί, συνεργάζεται και επιλύει ζητήματα του υπό κατάρτιση κτηματολογίου στις υποθέσεις που σχετίζεται ο Δήμος.

• Την κ. Σπυριδούλα Κόκκαλη, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Κυκλικής Οικονομίας, Καθαριότητας, Περιβάλλοντος, Δημοσίων Σχέσεων και τέλεσης πολιτικών γάμων και της μεταβιβάζει τις πιο κάτω αρμοδιότητες:

– Την αξιοποίηση όλου του φάσματος Κυκλικής Οικονομίας που αφορά στην πρόληψη, μείωση, ανασχεδιασμό, επανάχρηση, ανακατασκευή, ανακύκλωση και ανάκτηση.

– Την εποπτεία μελετών που έχουν σχέση με τη διαχείριση και προστασία του Περιβάλλοντος.

– Την προώθηση περιβαλλοντικής επιμόρφωσης

– Την παρακολούθηση θεμάτων περιβαλλοντικής ρύπανσης και την ανάπτυξη και προώθηση συνεργασιών με
Πανεπιστημιακούς και γενικά Δημόσιους Οργανισμούς, επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας, ΜΚΟ, ΚΟΙΝΣΕΠ κλπ. σε αντίστοιχα θέματα.

– Τη βελτιστοποίηση, εφαρμογή και ανάπτυξη προγραμμάτων και συστημάτων ανακύκλωσης, κομποστοποίησης και λοιπών ανάλογων δράσεων.

Την εποπτεία και ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, δηλαδή των οδών , πλατειών, καθώς και των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων των Δημοτικών κτιρίων και των λοιπών Δημοτικών εγκαταστάσεων.

.- Την εποπτεία και ευθύνη της αποκομιδής και διαχείρισης αποβλήτων.

Την εποπτεία και ευθύνη της Μεταφορά Αστικών Στερών Αποβλήτων του Δήμου Βόρειας Κέρκυρας, η οποία είναι αναγκαία μέχρι την κατασκευή του εργοστασίου ολοκληρωμένης διαχείρισης απορριμμάτων της Κέρκυρας.

Την εποπτεία υλοποίησης-ευθύνης εφαρμογής άλλων λοιπών των πρόσφορων μεθόδων -περιβαλλοντικά ορθώνπου πορεύονται στο δρόμο της σύγχρονης διαχείρισης απορριμμάτων ,όπως ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΙΟΑΠΟΒΛΗΤΩΝ και άλλα–

Την εποπτεία και ευθύνη της οργάνωσης, επίβλεψης, κατεύθυνσης και ελέγχου του ανθρώπινου δυναμικού, της λειτουργίας των Υπηρεσιών Καθαριότητας και της διάθεσης των μέσων.

– Την οργάνωση και τον έλεγχο των υπηρεσιών Πρασίνου, καθώς και την επίβλεψη μελετών και έργων Πρασίνου.

– Την οργάνωση και εποπτεία δραστηριοτήτων που έχουν σχέση με την αισθητική αναβάθμιση των Κοινοτήτων και των Οικισμών του Δήμου, καθώς και συντήρηση και επέκταση του πρασίνου και των φυτεύσεων.

-Την τέλεση πολιτικών γάμων.

– Τις δημόσιες σχέσεις του Δήμου Βόρειας Κέρκυρας.

Την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας και την εκπαίδευση των νέων σε θέματα οδικής ασφάλειας, καμπάνιες ενημέρωσης και κάθε δράση και μέτρο που ενισχύει την οδική ασφάλεια.
Την ευαισθητοποίηση σε θέματα προληπτικής ιατρικής , καμπάνιες ενημέρωσης και κάθε δράση και μέτρο που ενισχύει την προληπτική ιατρική.

Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας των ακόλουθων οργανικών μονάδων της Διεύθυνσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης Περιβάλλοντος Πρασίνου (Επιχειρησιακού Έργου), και των αντίστοιχων υποκείμενων οργανικών μονάδων, όπως οι αρμοδιότητες αυτές ορίζονται στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου και στην ισχύουσα νομοθεσία. Ειδικότερα ,Των τμημάτων:

1. Τμήμα Διαχείρισης Απορριμμάτων

2. Τμήμα Κυκλικής Οικονομίας και Ανακύκλωσης

3. Τμήμα Συντήρησης Πρασίνου

• Τον κ. Θεοφάνη Σκέμπρη, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας, Κλιματικής Κρίσης, Μηχανολογικού εξοπλισμού, και Διαχείρισης αδέσποτων ζώων και ανεπιτήρητων παραγωγικών ζώων και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

-Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας.

1. Διατυπώνει εισηγήσεις για τον σχεδιασμό της πολιτικής προστασίας της περιοχής του Δήμου, στο πλαίσιο του ετήσιου εθνικού σχεδιασμού και μεριμνά για την εφαρμογή των σχετικών προγραμμάτων, μέτρων και δράσεων στο πλαίσιο του εθνικού και περιφερειακού σχεδιασμού.

2. Υποστηρίζει τον συντονισμό και επιβλέπει το έργο της πολιτικής προστασίας για την πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση των καταστροφών που συμβαίνουν στην περιοχή του Δήμου.

3. Μεριμνά για τη διάθεση και συντονίζει τη δράση του απαραίτητου δυναμικού και μέσων για την πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση των καταστροφών στην περιοχή του Δήμου

Ανταποκρίνεται στα αιτήματα και συνεργάζεται με τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, το τμήμα πολιτικής προστασίας της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, την Πυροσβεστική Υπηρεσία, το ΕΚΑΒ, την ΕΛ.ΑΣ., το Λιμενικό Σώμα και εθελοντικά σώματα διάσωσης και πυροπροστασίας για την επίτευξη των στόχων του.

Προβαίνει στο σχεδιασμό ανά κατηγορία κινδύνων και λαμβάνει προληπτικά μέτρα αντιμετώπισής των (όπως σεισμοί, πλημμύρες, πυρκαγιές, καύσωνας, χιονοπτώσεις, ατμοσφαιρική ρύπανση, κλπ.).

Παραλαβή -καταχώρηση –δρομολόγηση επίλυσης αιτημάτων δημοτών και υπηρεσιών που αφορούν θέματα Πολιτικής Προστασίας

Εκπόνηση μελετών Τμήματος.

Εναρμονίζει –συντάσσει-επικαιροποιεί τα Τοπικά Σχέδια Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών και Διαχείρισης.

Συνεπειών για φυσικές, τεχνολογικές καταστροφές και λοιπές απειλές εντός της χωρικής Επικράτειας του Δήμου.

Το Τοπικό Σχέδιο είναι εναρμονισμένο με τα Γενικά Σχέδια της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας (ΙΟΛΑΟΣ-ΔΑΡΔΑΝΟΣ-ΕΓΚΕΛΑΔΟΣ-ΒΟΡΕΑΣ) και τις σχετικές οδηγίες σχεδίασης της Διεύθυνσης Σχεδιασμού και Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας και υποβάλλεται στα αρμόδια όργανα του Δήμου για έγκριση μετά τη σύμφωνη γνώμη της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Τηρεί επικαιροποιημένη κατάσταση του διαθέσιμου ανθρώπινου δυναμικού, των μέσων και υλικών πολιτικής προστασίας, παρακολουθώντας το επίπεδο ετοιμότητάς τους, σύμφωνα με τις οδηγίες του.

Στην κατάσταση αυτή συμπεριλαμβάνεται το ανθρώπινο δυναμικό, υλικά και μέσα που διατίθενται εκτός Δήμου για την παροχή υποστήριξης σε καταστάσεις επιπέδου έκτακτης ανάγκης «Επιπέδου 4» (Red Code).

Υποβάλλει, εισηγήσεις στο Δήμο για την κατάρτιση του οικείου προϋπολογισμού πολιτικής προστασίας και την αξιοποίηση συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων ενίσχυσης.

23. Μεριμνά για την ναυαγοσωστική κάλυψη των παραλιών κατά την θερινή περίοδο σύμφωνα με τις υποδείξεις της Λιμενικής Αρχής.

Μεριμνά για την εύρυθμη πρόσβαση ατόμων ΑΜΕΑ στις ενδεδειγμένες παραλίες του Δήμου.

Τον έλεγχο του προσωπικού που αντιστοιχεί στα Τμήματα της αρμοδιότητάς του, (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό, εξαιρέσιμα, άδειες κλπ).

– Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του Μηχανολογικού Εξοπλισμού.

– Τη μέριμνα για τη διατήρηση όλου του μηχανολογικού εξοπλισμού και στόλου μηχανημάτων σε καλή κατάσταση καθώς και την επισκευή και περιοδική συντήρηση όλων των οχημάτων και μηχανημάτων του Δήμου.

– Την ευθύνη της συντήρησης και επισκευής καθώς και τη διαχείριση των υλικών, καυσίμων και ανταλλακτικών του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού του Δήμου.

– Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των αντλιοστασίων των βιολογικών καθαρισμών του Δήμου.

Επίσης έχει:
– Την εποπτεία και ευθύνη των Δημοτικών Κοιμητηρίων.

-την επίβλεψη της υπηρεσίας διαχείρισης και περισυλλογής εγκαταλελειμμένων οχημάτων

– Τη μέριμνα για τα αδέσποτα και ανεπιτήρητα παραγωγικά ζώα , (περισυλλογή, δημιουργία και λειτουργία
καταφυγίων κλπ.)

Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας των οργανικών μονάδων που εμπλέκονται στα ως ανω όπως οι αρμοδιότητες αυτές ορίζονται στον μεταβατικό ΟΕΥ του Δήμου και στην ισχύουσα νομοθεσία. Ειδικότερα των τμημάτων: Τμήμα αδέσποτων Ζώων, Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού –εγκαταστάσεων και Σηματοδότησης. Γραφείο Κοιμητηρίων,.

• Τον κ. Νικόλαο Χειρδάρη: καθ ύλιν Αντιδήμαρχο Τουρισμού , εξωστρέφειας και επιχειρηματικότητας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Την ευθύνη των θεμάτων Τουριστικής Ανάπτυξης.

Την εποπτεία, σχεδιασμός και προώθηση της τουριστικής προβολή του Δήμου.

Τη συνεργασία με φορείς για το σχεδιασμό προγραμμάτων και δράσεων για την ανάπτυξη του τουρισμού και την αναβάθμιση των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών.

Την εποπτεία, και σχεδιασμό για την υλοποίηση προγραμμάτων τουριστικής προβολής της περιοχής του Δήμου (π.χ. παραγωγή τουριστικού υλικού και εκδόσεις πρακτικών οδηγών για τους ταξιδιώτες, συμμετοχή σε εκθέσεις τουρισμού, δημιουργία δικτύων επικοινωνίας και συνεργασίας με άλλες περιοχές εντός και εκτός της χώρας κλπ).

Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας του τμήματος τουρισμού.

1. Διοργάνωση ημερίδων , επισκέψεων και συναντήσεων με δημοσιογράφους και πρακτορεία, για προσέλκυση τουρισμού.

2. Συνεργασία με συλλόγους και αδελφοποιήσεις με Δήμους με κοινό τουριστικό, ιστορικό και πολιτιστικό ενδιαφέρον σε συνεργασία με τον Οργανισμό τουρισμού πολιτισμού αθλητισμού (Ξένιος) .

3. Δημιουργία και λειτουργία μηχανισμών στήριξης και ενημέρωσης για την Προστασία , ανάδειξη και προβολή παραδοσιακών οικισμών, μνημείων και σπηλαίων στην εδαφική περιφέρεια του Δήμου σε συνεργασία με τον Οργανισμό τουρισμού πολιτισμού αθλητισμού (Ξένιος) .

Την εποπτεία και σχεδιασμό για την συμμετοχή του Δήμου, καθώς και των τοπικών επιχειρήσεων σε εκθέσεις οι οποίες ενισχύουν την επιχειρηματικότητα, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τα τοπικά προϊόντα της περιοχής.

Την εποπτεία των αναπτυξιακών δραστηριοτήτων στην περιοχή του Δήμου και η εφαρμογή τοπικών προγραμμάτων δράσης και τοπικών πρωτοβουλιών για την προώθηση και διεύρυνση της επιχειρηματικότητας στο Δήμο.

Την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και την υποστήριξη της καινοτομίας και της δικτύωσης των τοπικών επιχειρήσεων.

Την ευθύνη θεμάτων Προώθησης Απασχόλησης και Προσέλκυσης Επενδύσεων και ενίσχυση της επιχειρηματικότητας.

Σε ο,τι αφορά στη ρύθμιση και έκδοση πάσης φύσεως αδειών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων (καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, κοινόχρηστων χώρων, περιπτέρων, υπαίθριων διαφημίσεων, χώρους τοποθέτησης πλαισίων προβολής, εκθέσεων κ.λ.π.) αρμοδιότητας του Δήμου, συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών Υπηρεσιών και Διοίκησης Ειδικότερα:

Τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος και την επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε βάρος τους.

Την έκδοση πάσης φύσεως αδειών που απαιτούνται για την ίδρυση και τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχειρηματικής δραστηριότητας, οργανισμού, φορέα, συµπεριλαµβανοµένων των ιδιωτικών παιδικών σταθµών, ιδιωτικών ιδρυµάτων τέχνης (ωδεία, µουσικές σχολές κ.λ.π.) αρμοδιότητας του Δήμου. Όσον αφορά στην υπογραφή που σχετίζεται με ρύθμιση και έκδοση πάσης φύσεως αδειών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, θα συνυπογράφουν οι εμπλεκόμενοι αντιδήμαρχοι και μετά θα ακολουθεί η υπογραφή Δημάρχου.

Δημιουργία και λειτουργία μηχανισμών στήριξης και ενημέρωσης, για την ανάπτυξη συμβουλευτικών δράσεων για τους ανέργους και προώθηση της επαγγελματικής κατάρτισης για τους επιχειρηματίες.

• Τον κ. Ιωάννη Γαρνέλη καθ ύλιν Αντιδήμαρχο Οικονομικών Υπηρεσιών και Διοίκησης και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας των ακόλουθων οργανικών μονάδων της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, που περιλαμβάνει τα παρακάτω Τμήματα:

1. Τμήμα Εσόδων, Δημοτικής Περιουσίας

2. Τμήμα Ταμείου

3. Τμήμα Οικονομικών Υπηρεσιών

4. Τμήμα Αναπτυξιακού Προγραμματισμού, Προμηθειών, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Καινοτομιών

5. Τμήμα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, πρωτογενούς τομέα και Αδειών Καταστημάτων

6.Εποπτεία και ευθύνη για θέματα Διαφάνειας, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Μηχανοργάνωσης των διαδικασιών του Δήμου και της λειτουργίας όπως και των υποχρεώσεων του προγράμματος ΔΙΑΥΓΕΙΑ.

7.Την εποπτεία, ευθύνη και τον συντονισμό θεμάτων Υγιεινής και ασφάλειας εργαζομένων.

8. Την εποπτεία Νομικών Υποθέσεων.

Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας των ακόλουθων οργανικών μονάδων της Διεύθυνσης Διοίκησης, Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Εσωτερικής Λειτουργίας, που περιλαμβάνει τα παρακάτω τμήματα:
1. Τμήμα Διοικητικών Υπηρεσιών
2. Τμήμα Οργάνωσης, Ανθρωπίνου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας
3. Τμήμα ΚΕΠ

γ) Για την Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών εξουσιοδοτείται για την υπογραφή εγγράφων αρμοδιότητας των Τμημάτων της Διεύθυνσης.

Σε ο,τι αφορά στη ρύθμιση και έκδοση πάσης φύσεως αδειών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων (καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, κοινόχρηστων χώρων, περιπτέρων, υπαίθριων διαφημίσεων, χώρους τοποθέτησης πλαισίων προβολής, εκθέσεων κ.λ.π.) αρμοδιότητας του Δήμου, συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο Τουρισμού, εξωστρέφειας και επιχειρηματικότητας .

Ειδικότερα:

Τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος και την επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε βάρος τους.

Την έκδοση πάσης φύσεως αδειών που απαιτούνται για την ίδρυση και τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχειρηματικής δραστηριότητας, οργανισμού, φορέα, συµπεριλαµβανοµένων των ιδιωτικών παιδικών σταθµών, ιδιωτικών ιδρυµάτων τέχνης (ωδεία, µουσικές σχολές κ.λ.π.) αρμοδιότητας του Δήμου. Όσον αφορά στην υπογραφή που σχετίζεται με ρύθμιση και έκδοση πάσης φύσεως αδειών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, θα συνυπογράφουν οι εμπλεκόμενοι αντιδήμαρχοι και μετά θα ακολουθεί η υπογραφή Δημάρχου.

Την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων – συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση – με την έκδοση και υπογραφή της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης.

Επιπλέον, την υπογραφή των αποφάσεων εγγραφών, διαγραφών και λοιπών μεταβολών δημοτολογίου, καταλόγων Μητρώων Αρρένων, στρατολογίας και λοιπών εγγράφων αρμοδιότητας του Τμήματος Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου, πλην εκείνων για τα οποία έχουν εξουσιοδοτηθεί προς αυτό οι αντίστοιχοι Προϊστάμενοι.

δ) Για την Διεύθυνση Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών εξουσιοδοτείται για την υπογραφή αποφάσεων που σχετίζονται με τις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης.

ΓΕΝΙΚΑ:
Όταν ο Δήμαρχος κωλύεται η απουσιάζει , τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ο Αναπληρωτής Δημάρχου Αντιδήμαρχος κ. Χαρίτων Κουτσούρης .Όταν κωλύονται ή απουσιάζουν από τα καθήκοντα τους και ο Δήμαρχος Βόρειας Κέρκυρας Γεώργιος Μαχειμάρης και ο Αναπληρωτής Δήμαρχος , Αντιδήμαρχος Έργων, Ανάπτυξης, Επενδύσεων και Αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας Χαρίτων Κουτσούρης τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί η Αντιδήμαρχος Κυκλικής Οικονομίας, Καθαριότητας, Περιβάλλοντος, Δημοσίων Σχέσεων και τέλεσης πολιτικών γάμων κ. Κόκκαλη Σπυριδούλα.

Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων, τα καθήκοντά τους ασκεί ο Δήμαρχος.

Ισχύς της παρούσας απόφασης από 01/05/2025 έως και 30/04/2026.

Η παρούσα απόφαση δημάρχου να δημοσιευτεί μία φορά σε ημερήσια εφημερίδα της ΠΕ Κέρκυρας , να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ».

Ο Δήμαρχος Βόρειας Κέρκυρας
Γεώργιος Μαχειμάρης

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ:
1. Στην Αποκεντρωμένη διοίκηση Δυτικής Ελλάδας
Πελοποννήσου και Ιονίων Νήσων
2. Στους οριζόμενους κατά τα ανωτέρω Αντιδήμαρχους
3. Στις υπηρεσιακές μονάδες του Δήμου Βόρειας Κέρκυρας
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ κ.κ:
1. Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων
2. Αντιπεριφερειάρχες Π.Ε. Κέρκυρας
3. Δημάρχους ΠΕ Κέρκυρας

 

<strong>ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ ΒΟΡΕΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ</strong>
Back to top