Φως, Παράδοση και Κατάνυξη στον Εορτασμό των Θεοφανείων στο Λιμάνι της Κασσιώπης και στην παραλία του Αρίλλα - Δήμος Βόρειας Κέρκυρας

φωτο αγιασμού υφ

Εορτασμοί σε όλο τον Δήμο

Με τη δέουσα λαμπρότητα και μέσα σε κλίμα βαθιάς θρησκευτικής κατάνυξης, παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες ο Δήμος Βόρειας Κέρκυρας γιόρτασε τη μεγάλη εορτή των Θεοφανείων .

Λόγω της κακοκαιρίας, στο μεγαλύτερο μέρος του Δήμου η τελετή του Αγιασμού των Υδάτων πραγματοποιήθηκε με ευλάβεια εντός των Ιερών Ναών. Ωστόσο, η παράδοση της κατάδυσης του Τιμίου Σταυρού στη θάλασσα τηρήθηκε στα παράλια, και δη στην παραλία του Αρίλλα και στο λιμάνι της Κασσιώπης.

Το μεσημέρι της Τρίτης 6-1-2026 , το γραφικό λιμάνι της Κασσιώπης αποτέλεσε το επίκεντρο των εορταστικών εκδηλώσεων. Ιερουργούντος του αιδεσιμολογιώτατου πρωτοπρεσβύτερου Ιωάννη Σαλβάνου -παρουσία του Δημάρχου Βόρειας Κέρκυρας, κ. Γεωργίου Μαχειμάρη, του Αντιδημάρχου  κ. Χαρίτωνα Κουτσούρη , του προέδρου της κοινότητας Κασσιώπης  κ.Κομνηνού Βασίλειου,  μελών της Δημοτικής Αρχής , εκπροσώπων τοπικών φορέων και  πλήθους κόσμου, τελέστηκε – με τη δέουσα λαμπρότητα και μέσα σε κλίμα βαθιάς θρησκευτικής κατάνυξης ο Αγιασμός  των Υδάτων και η κατάδυση του Τιμίου Σταυρού.

Το Μήνυμα της Ημέρας:

Ο Δήμαρχος Γεώργιος Μαχειμάρης δήλωσε: «Σήμερα, από το λιμάνι της Κασσιώπης, στέλνουμε ένα μήνυμα ελπίδας και αναγέννησης. Το Φως των Θεοφανείων ας φωτίσει τις καρδιές όλων μας, οδηγώντας μας σε έναν δρόμο ειρήνης, δημιουργίας και αλληλεγγύης. Ο Δήμος Βόρειας Κέρκυρας παραμένει πιστός θεματοφύλακας των ηθών και των εθίμων που συνθέτουν την πολύτιμη πολιτιστική μας κληρονομιά. Η πίστη και οι παραδόσεις μας είναι η πυξίδα μας και η πηγή της δύναμής μας. Χρόνια πολλά σε όλους τους δημότες μας, με υγεία και φώτιση!»

Back to top